Kategorie


Newsletter

Join us on Facebook !

guest_txt_block

Kiedy zamówienie trafi do realizacji?

Twoje zamówienie trafi do wysyłki tego samego dnia w momencie zaksięgowania wpłaty od poniedziałku do czwartku do godziny 12:00. Wszystkie  opłacone i zaksięgowane zamówienia po godzinie 12:00 w czwartek zostaną wysłane w najbliższy poniedziałek.

Oferujemy 3 formy wysyłki:

- Poczta (czas oczekiwania od 4 dni do 6 dni roboczych)

- Kurier (czas oczekiwania do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki)

- Kurier EXPRESS (czas oczekiwania maksymalnie do 48 godzin)

List przewozowy/tracking. W jaki sposób mogę śledzić przebytą drogę swojego zamówienia?

Szacowane czasy otrzymania zamówienia są uwzględnione od momentu, zmiany statusu na „wysłane” i nadania przez nas przesyłki. 

List przewozowy/tracking. W jaki sposób mogę śledzić przebytą drogę swojego zamówienia?

Swój list przewozowy otrzymasz pod wskazany poprawny adres e-mail w przeciągu 24 godzin od wysyłki!

Czy wysyłamy zamówienia metodą Poste Restante? 

  • Tak

Czy wysyłamy zamówienia za pobraniem? 

  • Nie

Czy wysyłamy na Paczkomaty?

  • Niestety nie

Co z gwarancją, że Twoje zamówienie zostanie dostarczone?

  • Dajemy gwarancję że każde zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany poprawny adres odbiorcy. Wysyłka Poste Restante nie posiada tej gwarancji. Gwarantujemy 100% pewność że zawsze otrzymasz to co zamówiłeś pod wskazany przez Ciebie adres w zamówieniu.

Która z dostępnych form dostawy jest najlepsza? Którą wybrać? 

  • Preferowana forma to Kurier. Otrzymasz swoje zamówienie w przeciągu 3 dni roboczych, po wcześniejszym kontakcie ze strony kuriera. 
  • Jeżeli zależy Tobie na czasie, zdecyduj się na opcję Kurier Express! Twoje zamówienie otrzymało status "wysłane" wtedy w przeciągu 2 dni roboczych otrzymasz dokładnie to co zamówiłeś.
  • Poczta, czas oczekiwania to min. 6 dni roboczych. Ta opcja również posiada gwarancję dostarczenia z naszej strony, jednakże pamiętaj : Zamówienie może trafić do kontroli celnej i może tam przebywać do 21 dni roboczych, ale to zawsze trafia do klienta przed upływem tych 21 dni. Takie kontrole zdarzają się bardzo rzadko, jednakże musisz o tym pamiętać decydując się na opcje dostawy Pocztą.

Nie odebrałem swojego zamówienia. Co teraz? Czy zamówienie przepadło?

  • Skontaktuj się z nami przez zakładkę "Zwroty" w dziale Kontakt. Ustalimy położenie Twojego zamówienia i wspólnie pokierujemy zwrotem Twojego zamówienia.