Kategorie


Newsletter

Join us on Facebook !

guest_txt_block
  •    kiedy zostana zaakceptowane moje punkty rabatowe ?? 

 z pewnych przyczyn Akceptacja punktow Lojalnosciowych nastapi nie predzej niz po 2 tyg od wysylki paczki , maksymalny czas do akceptacji punktwo to 3 tyg , po tym czasie , jezeli punkty nie zostalyby akceptowane prosze o kontakt przez email , w innym przypadku na emaile o tej tresci nie odpowiadamy 

  • Jak wykorzystac zdobyte punkty rabatowe 
wszystkie informacje jak  korzystac z punktow lojalnosciowych i za co moga byc one przyznane , oraz za co moga byc przyznane bony i kody rabatowe mozna znalezc tutaj 
  •  KIedys logowalem sie bez problemu a teraz nie moge tego zrobic, dlaczego  ?


Prosimy o kontakt w celu uzyskania dalszej pomocy .

  •  Czy możesz skasować moje konto dla mnie?

Pewnie , skontaktuj się z nami poprzez e-mail. Nie musisz dostarczyć przyczyny. Należy jednak pamiętać, że jeśli chcesz dostać nowe konto , które są wymagane , musisz przejść przez proces weryfikacji na nowo. Ponadto , żadnych VIP przywilejow,  rabaty i korzyści będą również usuwane .

  • Jak mam zapłacić za moje zamówienie ?


Obecnie akceptujemy tylko płatnosc przelewem na rachunek Bankowy (posiadamy polskie konto bankowe wiec czas i koszta sa bardzo małe)

  •  czy moge odebrac swoj produkt osobiscie ? 

 Tak, odbior przesylki osobiscie jest jak najbardziej mozliwy. jedynym utrudnieniem jest to ze nastapi na terenie Holandi.  

  • Zlozylem zamowienie z wykorzystaniem przelewu bankowego. Jednak nie mogę znaleźć i  nie dostałem żadnych danych bankowych ?


Należy pamiętać, że mamy wysłać te informacje ręcznie, po tym, jak złożyles zamówienia .
Uprzejmie prosimy o cierpliwość , ponieważ może to potrwać kilka godzin , zanim pojawia się informacje bankowe.

  • Złożyć zamówienie za pomocą przelewu bankowego , można użyć tych samych informacji bankowej , jak ostatnim razem ?


Nie, proszę nie wykonywac płatności do czasu otrzymania wiadomości e-mail z naszymi danymi bankowymi i / lub instrukcji. Choć informacje mogą być takie same jak poprzednio, musimy określić,  nadawcę tej płatności . Poczekaj, aż dostaniesz nasz e-mail potwierdzający zamówienie przed wykonaniem przelewu. Dziękuję. Prosze pamietac o wpisaniu w tytule przelewu wyłacznie numeru zamowienia 

  • Zapłaciłem moje zamówienie przelewem bankowym . Jaki jest czas oczekiwania ?


Zazwyczaj przelew krajowy (polska) wplywa w przeciagu jednego do dwoch dni , natomiast przelewy z UE to czas od 2 do 3 dni , jak tylko pieniadze wplyna na nasze konto zamowienie zmieni status na : Przygotowanie w toku , jezeli przelew wplynie do godziny 12 to jescze tego sameg dnia nastąpi wysylka zamowienia

  • Czy możecie  wysyłać do Stanów Zjednoczonych Ameryki ?

Nie, . Obecnie nie wysyłamy do USA, Australii, Nowej Zelandii , Skandynawii , Finlandii, Islandii , Łotwy i Estonii .

  •  Czy zapewniacie rejestrowanie  przesyłek ?

Tak , wysyłamy nasze zamówienia  listem polecony , EMS i przez Poczte `Polska

  •  Popełniłem błąd w zamawianiu chemicznych badań . Chciałem zamówić Thiothinone zamiast Methoxetamine . Czy mogę wymienić jedno z drugim ? 


W przypadku kiedy zostala dokonana oplata odp brzmi  Nie! . Wszystkie zlecenia są stale , nie podlegaja  zwrotowi , jak również sa niezbywalne . W efekcie , wszystkie sprzedaże są uważane za ostateczne.W przypadku przesylki za pobraniem (ktora jest na ten moment nieaktywna )  , jest taka mozliwosc ale tylko w niektorych przypadkach , w takim wypadku zamowienie zostanie skasowane i bedziemy prosili o zlozenie nowego zamowienia 

  • Twoja strona czasami zwalnia  , a czasem nie reaguje . Co zrobić, aby ja uruchomić lub zeby  ładowala  się szybciej ?


Prosimy powiadomić nas na każdym problemie lub kwestii , jakie mogą wystąpić w odniesieniu do funkcjonalności, zastosowania i / lub brak reakcji na naszych stronach internetowych .

  • Chciałbym wiedzieć jakie działanie ma substancja/odczynnik?


Nasz sklep sprzedaje odczynniki chemiczne do badań laboratoryjnych, analiz laboratoryjnych. Każda substancja z naszego sklepu dostarczona jest z kartami charakterystyki, zawierające niezbędne informacje o produkcie oraz zagrożeniami wynikającymi z niewłaściwego użycia substancji chemicznej. 

  • Jakie jest dawkowanie substancji/odczynnika?


Prowadzimy wyłącznie sprzedaż odczynników, nie udzielamy takich infomacji. Wszystkie niezbędne informacje znajdują się w karcie charakterystyki.

  • Czy można otrzymać darmowe próbki produktów oferowanych przez Państwa Firmę? 

Nie. Nie wysyłamy darmowych próbek. Prosimy zamawiać najmniejsze ilości interesującego Państwa produktu.

  • Czy posiadacie w sprzedaży substancje X , Y lub Z? 

Wszystkie substancje , jakie oferujemy do sprzedaży są umieszczone w sklepie internetowym w zakładkach detal oraz hurt. Nic innego nie oferujemy , niczego nie ukrywamy przed światem. Bardzo prosimy nie pytać nas o narkotyki oraz wszelkiego typu substancje zakazane lub takie , którymi obrót objęty jest ograniczeniami lub na obrót którymi potrzebne są stosowne zezwolenia oraz koncesje.